Friday 31 October 2014

INTRODUCING ..........THE WANDERLUST BELLE(s)

Salam sayang semua WBeloved......


Jika kamu terserempak dengan blog ini dinasihatkan untuk stay tune for more exciting updates and stories yang akan membuatkan  kamu mencintahi wanderlust belles. 

Wanderlust - orang yang berahi untuk melancong (strong desire to travel)
Belle          - Perempuan cantik (lah sangat)

Oleh itu Wanderlust Belles adalah 5 orang perempuan cantik yang suka melancong sambil melaram -
Vain tak ? Ahakkk.

WB knew each other in Law School some times ago. Ever since then we got hooked up together like a pair of shoes. Menjalani kehidupan sebagai peguam tidaklah sehebat seperti di dalam soap opera Suits. No. Not at all. For example in that story you see handsome hunks everywhere. In real life errrr to see one Nasser Wahab look alike once a week is considered lucky. What u dunno who nasser wahab is? Heloo...go google lah. 

Often at times kami mengalami episod2 kemurungan.  So one day we decided to end the misery and enjoy life with what we love to do whole heartedly, melancong and melaram.

Sejak dari itu WB telah membuat kontrakan untuk mengadakan acara ini setahun sekali sebagai suatu acara untuk memuaskan nafsu hati sendiri.

Jadi untuk taukey2 butik, kasut, handbags accessories or whatever that women wear bolehlah menghubungi WB jika anda mahu produk anda diperagakan dan di review oleh WB pada setiap acara dan perjalanan WB.

Di sini WB akan berkongsi tips dan stories bagaimana untuk melancong dengan bajet yang berpatutan, dan yang paling penting anda masih lagi boleh bergaya. We dont believe in Travel Light. Apa kejadahnya itu? Melancong adalah suatu acara yang sangat menggembirakan hidup dan kita mungkin akan ke sesuatu tempat itu  sekali seumur hidup. Hanya gambarlah yang akan menjadi bukti dan memori yang kita ada. So would you want to be seen in the same baju in all your pictures in 3 different days? Oh Tuhan, itu satu jenayah.

Di sini jugak WB akan berkongsi resepi-resepi mudah yang boleh dimasak ketika melancong dengan bahan-bahan yang murah dan senang didapati di tempat-tempat tersebut.

Teruja tak??? Alerrrrr teruja lah. Pleasee *jegil mata*


Ok then WBeloved. Untill the next post. Chio.

Desert Rose



No comments:

Post a Comment